logo
 
Naljad

Paranibula



Lindude seljal on paranibula.
loodusteaduste õpetaja-praktikant bioloogiatunnis

Bioloogiline surm järgneb kineetilisele surmale.
IX kl bioloogia

Õpetaja: «Nimeta põhjus, miks võib idulasel väärareng tekkida.»
Õpilane: «Kui mehe sperma juba on imelik.»
IX kl bioloogia

Hapnikku saab, kui mingit lillat magnaati läbi klaasi põletada.
VIII kl keemia

Inimene kuulub seltsi "primitiivid"
XI kl bioloogia

Kahepaiksed on need, kes hakkavad kohe hüppama, kui on kuljustest välja kasvanud.
VII kl bioloogia

Üks eluslooduse riike on "protestandid"
XI kl bioloogia

Ämblikul on võrguniidi jaoks eesnääre
VIII kl bioloogia

Õpetaja: «Nimeta savanniloomi.»
Õpilane: «Kaamelid ja karavanid.»
VIII kl bioloogia

Õpetaja: «Kui on külm ja seaduse järgi kooli minna ei saa/ei tohi, siis millega veel peab arvestama (lisaks tuulekülmale).»
Õpilane:
• Enda sisetunnet ja enda hinneteseisu
• Seda, et sa pead kõik tööd järgi tegema ja teeolusi.
• Kui teeolud on jäised ja lükkamata, siis on kehva sõita.

VIII kl bioloogia

Läänemeres on tootjateks inimesed ja masinad, nt laevad/paadid.
VI kl loodusõpetus

Loomad on väga tähtsad inimestele. Näiteks vasikatel on väga armsad silmad. See teeb tuju kohe nii heaks, et tahaks nutta.

Savannis kasvatatakse põllul sorgot, maisi, bataati ja maniakke.

Kulles on pärast loomade pulmi jääv hõljum.

Suuremates linnades tekib autode heitgaasidest päikese toimel mürgine sugu.

Silmalauge on konnal vaja, et oma silmi kaitsta lindude eest.

Downi sündroomiga last iseloomustavad monoloogilised näotunnused.

Miks ei suuda inimese organism seedida seent?
Sest seenel on ümber intiimkest.
VIII kl bioloogia

Miks piim kalgendub hapete toimel?
Sest tähtaeg saab läbi!
IX kl keemia

Kasvuhormooni sünteesib ajuri pats.
IX kl bioloogia

Kahetiivaliste teine paar tiibu on arenenud summutiteks.
VII kl bioloogia

Teadus jaotatakse kaheks: algab kõik fundamentaalteadusest, kus on kõik uurimise käigus saadud faktid, hüpotenuusid jne...
üldiseks teadmiseks

Liitsugulisus on seedimisviis!
IX kl bioloogia

Räim on heeringa kääbastunud variant.
Kahepaiksete üheks kindlaks tunnuseks on aga piimanäärmete esinemine.

VI kl loodusõpetus

Bioloogiline surm järgneb kineetilisele surmale.
IX kl bioloogia

Läänemeres elavad ogarik ja affen.
VI kl loodusõpetus

Seemnerakk on elujõuline 2 tööpäeva.
IX kl bioloogia

Õpetaja: «Kuidas võis lõpp-peremees nakatuda laiussiga?»
Õpilane: «Käis ujumas ja kala hammustas.»
VII kl bioloogia

Õpetaja: «Maakeral leiduv vesi moodustab hüdrosfääri. Kus meie planeedil leidub vett tahkes olekus? »
Õpilane: «Külmkapis.»

Õpetaja: «Võrdle organismide elutingimusi järves ja Läänemeres »
Õpilane: «Meres peavad kalad olema hästi kõvasti põhjas kinni, kuna kui suured lained on siis meri viib mõned kalad minema.»




Viimased uuendused sellel lehel   20.05.2019  

Faktid selles loetelus
võivad laiendada huumorisoont.
 
Eesti Bioloogiaõpetajate Ühing
logo
 
 
lehepea
 
Esilehele
logo
logo
ebu@ebu.ee | Vanemuise 46, 51014 Tartu | reg.nr 80200761 | IBAN EE112200221025109079
Menüü